Det börjar dra ihop sig...

Studentinbjudningarna är utskickade, studentklänning fixad, studentmössa fixad, balklänning hämtad och uppsydd, balskor köpta. Allt inför studenten börjar nu bli klart, man kan räkna ner antal arbeten vi har kvar och mitt närmaste år efterstudenten håller på att ta form av mina planer...
Jag vet inte om jag är glad eller ledsen för att detta snart tar slut. Detta kapitel har varit helt underbart och jag har fått underbara vännen och minnen under tiden, det ska bli spännande att gå vidare och se vart livet tar mig men det är fortfarande lite skrämmande. Men jag antar att det är såhär man ska känna innan studenten och att det är fullt normalt så jag går in i detta med alla minnen i bakhuvudet och hoppas att jag får lika många oförglömliga minnen i framtiden, vilket jag är säker på att jag kommer få!
 
Ikväll ska jag också ha min första intervju med en au pair familj förresten! Ska bli så kul men är lite nervös samtidigt. Jag kommer uppdatera er mer om det senare, allt har nämligen tagit lite oväntade vändningar men det skriver jag om när allt är klart!
Kram