Flyttat

 
 
 
Det var ett tag sen nu, men har jobbat massor hela sommaren och bloggen har tyvärr inte riktigt hunnits med... Men nu har jag ju istället massa tillbakablickar som jag kan bjuda på!
Jag har somsagt jobbat massor sedan studenten, det har varit kul och tiden har gått såå snabbt, jag har haft härliga arbetskamrater så det har nog bidragit en hel del. Jag har även hunnit med att spräcka mitt ögonbryn då jag cyklade omkull med cykeln en kväll påväg hem.
 
Men nu i skrivandestund så sitter jag i mitt rum i Schweiz, jag flyttade ju nämligen hit i fredags! (hur sjukt är inte det!?) Så jag tog mitt pick och pack, lämnade Sverige, familj, alla vänner och allt det som känns säkert på något vis och flyttade hit. Tur som jag har så känns allting här superbra också, jag är jättenöjd med familjen och barnen är så härliga! (det är föräldrarna också!)
 
Jag kom sent i fredagskväll, eller ja runt halv nio landade jag, och när jag väl fått tag på mina sjuttioelva resväskor (det var 4 rullväskor men ändå...) så mötte Caroline min värdmamma mig i ankomsthallen. Jag fick en bra känsla i magen direkt, jättehärligt! Resten av helgen kommer jag berätta om i nästa inlägg då det är endel vi har gjort. Nu är det måndag kväll, jag är trött så tänkte bara ta det lugnt och sedan gå och lägga mig tidigt.
Kram