Mot Zürich

Så, jag är nu påväg in till Zürich för att träffa flera andra au pairer, det brukar tydligen vara sånna möten varje onsdag så det är kul. Jag möter upp Nanna i Zug och sedan har vi sällskap in till Zürich. Ska bli väldigt kul att äntligen få se den staden, alla säger ju att den är så fin och håll den måttet som resten av Schweiz så är jag säker på att det kommer vara jättefint!

Igår lagade jag mat som vanligt (lagar mat måndag-torsdag varje vecka) och jag börjar inse att jag kan nog laga mat haha, självförtroendet kommer haha. Nej men det var gott, vi åt egenpanerad fisk, kokt potatis och hollandäsås, riktigt gott.
Vi hörs senare, kram

#1 - - Rebecca :

Fina hünenberg. Nu längtar jag efter Schweiz extra mycket. Btw, det va jag som skrev på snigelinlägget

Svar: Ja det är verkligen jättefint här! Haha sniglarna är verkligen en storfavorit har jag märkt. Jag själv har ju snigelfobi men har märkt att vara med barn är det bästa sättet att bli av med fobier...
Rebecca Lund