Tisdag

Började dagen vid 7:30 idag som vanligt, det går ganska bra att gå upp men tror det är för att jag bara liksom slängre på mig ett par kläder, jag fixar mig inget på morgonen. Gjorde gröt till barnen och sedan när det ätit upp så gick vi mot dagis. Idag är faktist första gången då jag går själv med dem till dagis, det gick jättebra och det är så kul att det går så bra med barnen som det gör. Idag när jag hämtade barnen vid 4:a sa L "Jag älskar inte den nya dagisfröken men jag älskar dig" då smälte hjärtat lite!
När jag kom hem efter dagis så tog jag en dusch, frukost, städade mellanväningen och sedan har jag faktiskt bara tagit det lugnt och halvsovit hela dagen. Jag har behövt det kände jag, är så trött just nu, det är säkert på grund av värmen som vi har för är inte van vid den men man vet aldrig.
Vid 4:a var jag somsagt och hämtade barnen igen på dagis, och när vi kom hem så var C redan hemma så barnen hoppade i poolen och jag började med mat och förberedde en dessert inför imorgon då grannarna ska komma över på middag. Jag gör något så himla enkelt som jag ska visa för er, ett recept jag fått av min kära mamma <3
Till middag idag gjorde jag fiskburgare med en tzatsiki, en pepparrotsdressing, sallad, bröd och de vanliga tillbehören. Det är kul att laga mat här faktiskt, C hittar så mycket nya recept som jag aldrig gjort förut så jag lär mig massa nytt. 
 
Nu ska jag fortsätta med desseren innan det är kväll för min del, är fortfarnade helt slut i huvudet konstigt nog... 
Kram