Zug

Jag var ju somsagt inne i Zug idag, superkul att träffa Nanna (Nicole), det är härligt att träffa människor som är i samma sits som en själv! Hon verkade iallafall supertrevlig och imorgon så ska jag åka in till Zürich för att träffa flera au pairer på ett au pair möte, spännande!
Ovanför här ser ni solnedgången idag, visst är det fint!! Det har regnat hela dagen (jag var ganska lycklig för fick ha min nya regnkappa och stövlar som jag införskaffat mig för mitt år här) vilket var lite tråkigt och det har varit grått hela dagen men med denna solnedgång så är det värt det! 
Nu sitter jag och dricker lite te och äter choklad men ska jag snart gå och lägga mig för imorgon är det upp tidigt igen och lämna L och L på dagis innan jag tar tåget till Zürich. 
Hörs imorgon, kram, Gute nacht (som det heter på tyska)