Beachday

Att surfa igår gick väl sådär, jag vågade faktiskt inte ens sätta mig på brädan då vågorna var väldigt stora och det räckte att stå i vattnet bara för att bli omkulltippad av vågorna haha. Men de andra tre kämpade på hårt i vågorna, den som inte gav sig var Viktor, men alla fick ett ex antal kallsupar. 
Det var tyvärr väldigt mycket skräp på stranden och i vattnet vilket inte gjorde det sådär jättetrevligt att bada. Det var inte så mysigt när plastpåsar kommer flytande i vattnet liksom... Men annars så var det bra på stranden, jag ser dock mer fram emot gili och stränderna där, ska bli så härligt att åka dit imorgon. 
Nu ska jag ner till poolen och lägga mig där ett tag, solen är väldigt stark här så får verkligen ta det försiktigt, brände mig självklart första dagen, men det var inte så farligt så ska försöka hålla det så nu.