Ett steg närmare avfärd

Nu är jag nere hos pappa och om exakt ett dygn så sitter jag på flyget påväg mot doha där jag ska mellanlanda. Jag anlände till pappa igårkväll, det var jobbigt att säga hejdå till familjen hemma, tårarna bara forsade men jag vet också att jag kommer få en underbar tid nu på denna resa. 
Så när jag kom hit igår väntade familjen här på mig istället, det var så mysigt att träffa dem igen! Idag har jag varit med Adam (lillebror) på gocartträning och jag var även med på sista racet, riktigt kul faktist, det var ett tag sedan jag körde sist. Dessa var även eldrivna bilar på en inomhusbana. 
 
Jag har sedan varit på emporia för lite sistaminuten shopping innan avfärd imorgon. Det blev en highlighter och ett mate liquid lipstick från two faced, lite ansiktsgrejer från bodyshop och två sköna basictröjor från cubus, behövliga saker med andra ord. Nu ska jag njuta av sista dagen hemma i Sverige på ett bra tag, imorgon vid klockan 2 bär det av mot flygplatsen. Känns som jag nyss bokade biljetten (vilket var sådär 1,5 månad sedan) och nu sitter jag här med avfärd imorgon. Längtar massor!
Och eftersom att jag fortfarande inte har några bra bilder på att bjuda på (kommer bli väldigt mycket bättre när jag reser) så bjuder jag på några härliga citat som verkligen inspirear mig för denna resa, kram