Gili T

Igår anlände vi till gili t, min första tanke var att det inte var sådär jättebra, såg ganska litet ut och jag var sur för att jag var varm och vi inte hittade till boendet först. MEN när vi kom dit så var de på boendet så trevliga, maten där vi åt var god och kvällen blev riktigt bra. 
Det är så mysigt här och harmoniskt utan alla motordrivna fodorn, de man kommer frammåt med här är liksom häst och vagn eller en cykel så den förorenade luften som finns inne på fastlandet finns inte här, så härligt!
 
Idag var planen att killarna skulle signa upp för lite dyk och att jag och William skulle signa upp för att ta ett certifikat men den gick inte för mig då jag både har astma och pollenallergi vilket gör att jag inte får ta. Så ja det gick inte. Så när alla andra ska dyka imorgon/gå på kurs så får jag ligga och jobba på brännan, win win där haha.