Se vart livet tar mig...

Nu är det ganska så jätteklart hur livet en tid framöver kommer se ut och jag kan knappt vänta!
Efter att ha gått hemma nu i några månader när både kropp och sinne var inställt på att vara utomlands så känns det väldigt bra att få säga att jag ska utomlands nu!
Jag åker närmare bestämt till Bali i mitten på december där jag kommer spendera en del tid framöver, därefter så styr jag resan vidare mot Australien. Slutdatum på denna resa finns inte riktigt utan jag återvänder när det behövs helt enkelt, jag kommer även göra mitt yttersta för att ha bloggen igång under resan. 
Åh detta ska bli så kul! Även om allt fortfarande inte har löst sig med Schweiz så känns det här steget så bra och naturligt, självklart kommer en hemlängtan finnas, det gör det alltid. Men nu är jag i det stadiet i livet där jag behöver komma ut i världen, testa mina egna vingar, se vart livet leder och stöta på egna hinder att lösa. 
Som jag sa i mitt baltal "nu är tiden då drömmar är inom räckhåll och vi äntligen kan bli de människorna vi alltid har drömt om att bli"
Godnatt