Hur vardagen ser ut

Så i fredags så var jag på jobtrialen och det tog inte mer än 10 minuter efter innan de hörde av sig och sa att jag fick jobbet och började officielt i måndags (alltså igår). Resten av fredagen så gjorde vi inte jättemånga knop, det blev lite pannkaksmiddag på kvällen men det var väl det haha...
I lördags sen så var jag inne på en RSA utbildning hela dagen, det innebär Respnsible service of alchol, som man måste gå för att få servera alkohol i Australien. Den pågick mellan 9 och 15, därefter mötte jag upp Hanna och Ida inne i bondi junction för att handla mat. Kylskåpet var typ tomt haha så det var dags att fylla upp det igen. Jag och Ida gjorde en jättegod laxpasta för kvällen. När killarna kom hem så var de dock väldigt taggade på en utgång så det slutade med att det blev det, denna kväll gick vi till El topo, kul att testa något nytt och det var bra drag ändå tycker jag. 
Söndag morgon åkte jag ut mot flygplatsen för att hämta upp Johan, det var skönt att se honom igen. Vi åt även frukost hela gänget nere på Shuk både för att det är gott och för att fira Johans födelsedag så det var i söndags. Det firades även på kvällen med en utgång till Bucket list. Det är dock skönt att gå dit för de stänger vid 12 så det blir en ganska tidig kväll ändå. 
I måndags gjorde jag första dagen på nya jobbet, det är alltid speciellt men det funkade bra och jag har redan egna stationer när jag jobbar (har jobbat två dagar haha). Sedan var jag inne i junction med Johan för att fixa SIM-kort, bankkonto och sånt där och sedan storhandla mat och basgrejer. 
Idag har jag också jobbat och nu ska vi ut och träna lite. 
 
Ungefär såhär är det vardagen ser ut, det är dock skönt och jag klagar verkligen inte på det, jag trivs som fisken i havet och just nu så vill jag aldrig åka härifrån... (sorry mamma men det är underbart här). 
Från min, Ida och Hannas mysmiddag i lördags innan El topo!