Mina senaste dagar i Amed och Sanur

Vi återvände från Malasyia till Bali i hopp om bättre väder här, det höll dock inte helt då det regnar en hel del...
Men vi började med att åka till Snaur då Johan hade kollat upp ett fridykningsställe här för att han ville göra level 2 kursen. Dock hade detta ställe flyttat och det visade sig att de befann sig i Amed istället som är ungefär 2 timmars bilresa här ifrån. Så istället så åkte vi in till Kuta för att få lite shopping gjord, jag hade tänkt att försöka hitta en ny rullväska då min håller på att gå sönder helt och hållet (och de på flygplatsen har tagit sönder min dragkedja) jag hittade dock ingen så får ge det ett nytt försök snart. 
Men jag hittade lite annat smått och gott vilket var behövligt.
 
 
Dagen efter blev vi iallafall upphämtade för att åka till Amed, Johan började level 2 i fridykning och jag bestämde mig för att ta dykcert. Efter många om och men så lyckades jag hitta ett ställe som jag tyckte kändes bra.
Så dagarna såg ut som så att jag gick upp tidigt, åkte till dykcentret, dök lite, hade endel teori, åkte sedan tillbaka till boendet, åt middag och somnade sedan gott. Så dagarna var väldigt produktiva, men jag klarade provet och alla uppgiter under vattnet och Johan klarade sitt också. Igår åkte vi tillbaka ner till Sanur där vi är nu, här stannar jag i 2 nätter till, Johan 1 innan han åker till Mexico för att möta upp hans familj och jag åker tillbaka till gili T där jag tänkte spendera lite tid innan jag möter upp Johan i Australien igen. 
Vi får se vart dagen idag leder, jag är ganska trött både i kropp och sinne så det blir nog bara att ta det lugnt.