Årsresumé del 2

 
 
 
Började april Göteborg hos våra kompisar där. Då var jag där med Louise och Ingrid. Vi började med en dag på stan och åkte sedan till Anton för utgång. Och därefter hade vi även en riktigt god brunch som vi käkade långt in på dagen.
Jag och min storebror var sedan nere hos min farmor och farfar i några dagar. Det var så mysigt och nostalgiskt. Var som att vara liten igen och bara kunna vara där och ha några som tar hand om en, så härligt!
Jag tog sedan med mig min valp och mamma för att fota lite ute i vittsippefälten. De är så fina där i april.
 
Sedan blev det ännu en helg på andra sidan Sverige. Denna gång började vi dock med en kväll nere i Varberg och sedan utgång i Göteborg också.
 
Jag hade även en provuppsättning för min balfrisyr, blev väldigt nöjd!
 
 
Jag var sedan i Barcelona med mamma, vi firade min födelsedag, shoppade endel, gick runt på lite sevärdigheter och jag brände mig något fruktansvärt i solen... Men det var en jättemysig resa!
 
Våren kom och det togs endel bilder på Baloo, det var så fint ute med alla färger och det var så skönt ute!
Min sista föreställning ihop med streetjam och kulturskolan stod sedan på schemat. Det kändes så konstigt, jag vet ju att jag alltid kan gå tillbaka dit men det kändes väldigt tomt att åka därifrån och veta att jag antagligen inte skulle dansa där mer. 
 
 
Så var det äntligen baldags, åh vilken underbar dag! Jag började tidigt med att åka till frisören vid klockan 8 på morgonen för att fixa håret. Sedan vidare till Kicks där jag fick mitt smink fixat, sedan åkte jag hem innan det var dags för mig och Hasan att åka ut med Phia för att fota. Och sedan kom tjejerna på lite bubbel. 
Dagen fortsatte sedan till stadsparken för att fota och mösspåtagning, sedan kortege innan vi åkte över till gränslslott. 
Maten var jättegod och allt med hela dagen var toppen, så nöjd med den dagen!
 
Slutade maj månad med massa bus med Baloo ute i trädgården.