Min midsommar

Då är det en vecka sedan midsommar var, vi var som traditionen är ute hos Virpi och Tobias för lunch, fika och tiokamp. Det är alltid så mysigt där ute alltid lika kul. Alla föräldrarna är ju kvar där resten av kvällen men jag åkte in på kvällen för att träffa jobbarkompisarna som också blev lyckat! Jag kom inte hem allt för sent med tanke på att jag skulle jobba dagen efter. Men jag hade ju lyckats dra på mig en ordentlig stukning o min vänstra fot så jobba kunde jag inte göra på hela helgen då läkarna inte visste om det var en fraktur eller inte (som det som tur inte var). Denna helgen är jag ledig, min tanke var att åka med Johan till bråvalla över dagen men det struntade vi i i och med detta väder och missförstånd med artister, så idag ska jag träffa Elin. Får se vad vi hittar på, men det blir nog en mysig dag! 
Här är lite bilder från min midsommar, kram!