Tilbakablickar

Usch vilket väder det är idag, de sa ju (vädermänniskorna) att det skulle börja redan igår men igår så blåste det ju bara, idag är det ösregn och det känns som att det är höst igen... Men när det är sånt här väder så sitter jag ofta och funderar väldigt mycket, och frågar man dem i min närhet så funderar jag för mycket haha.
Men exakt idag skulle jag ha åkt hem från Schwiez om det inte var så att jag hade sagt upp mig och tagit bland det tuffaste beslutet (och samtalet) jag någonsin gjort. Jag trodde jag skulle vara där i ett år men det är intressant hur saker och ting bara förändras lika sanbbt som vinden, som värmen och allt annat som ändras på tre sekunder. 
När jag valde att åka hem så var min plan att åka iväg igen, så om den nya planen hade gått igenom hade jag varit i USA just nu hos en supermysig familj som jag fortfarnade känner att jag hade stormtrivts hos, sen så träffade jag killen som åkte ut och reste, blev inspirerad av hans resa och bestämde mig för att göra samma sak.
Det är verkligen intresant att kolla tillbaka, för ett år sedan hade jag precis tagit studenten, jobbade hur mycket som helst, var inställd på att jobba i Schweiz i ett år och sen hade jag ingen aning men tänkte att det löser sig... Jag ångrar inte något av mina beslut som jag tog, inte för en sekund, jag har fått uppleva så mycket detta år som jag aldrig trodde att jag skulle få göra och det är jag så tacksam för! 
 
Men jag är tacksam för att jag har alla mina underbara vänner och min familj som har stöttat mig genom all min galna och velande tid!