Mina senaste dagar

Det har varit mycket saker som har hänt och som ska bestämmas den senaste tiden, men nu har vi iallafall kommit till ett beslut och jag och Johan har iallafall bestämt att vi kommer åka från Sydney och antagligen Australien 3:e april. Jag jobbar till och med den 1:e som det ser ut just nu och sedan drar vi vidare på nya äventyr, vart är ännu lite oklart.
 
Men den senaste tiden har jag somsagt jobbat himla mycket, det har varit minst 40 timmars veckor så ja, det har blivit en del om man säger så. Jag har träffat Cherrie en del och även en tjej som heter Felicia som är här som au pair. 
Jag och Cherrie var nere på stranden, vi fick låna en surfbräda av vår chef (?), var inne en sväng i junction och ja bara hade en allmänt bra ledig dag. Felicia mötte jag också upp inne i Junction på en fika, snacka lite om allt mellan himmel och jord.
Nu ska jag istället återigen iväg och jobba och imorgon är det dubbelpass så det blir heldag på jobbet. Uppdaterandet kommer bli bättre när vi åker iväg och reser igen, då har jag mer att skriva om och att visa upp, hörs snart.