What a day...

Haha vilken dag detta har varit... (klockan är bara 16 men ändå). Jag började jobbet vid 9 imorse, kände att detta kommer bli en bra dag, jag skulle bara jobba frukosten och lunchen så bara till klockan 3. Jag kommer ner till jobbet, ser att allt är gansak lungt vilket känns bra, får reda på min station som är garden och börjar fixa för det. 
Men så kommer ju äntligen solen fram... Vi har haft lite halvdåligt väder i nästan 2 veckor så nu när det är soligt ska ju självklart alla ut och käka i solen, så det blev ganska stressigt ändå men framför allt väldigt varmt! På min station så trivs även fåglarna väldigt bra vilket är väldigt irriterande då man inte kan ställa något nånstans utan att de attackerar direkt. Och detta fick jag som skti uppkastat i ansiktet idag av en gäst som jag tror bara var där för att göra mig på dåligt humör (det var så det kändes). De klagade iallafall på allt de bara kunde och var aldrig nöjda vad vi en gjorde vilket var väldigt irriterande. Så denna dag gick från att kännas väldigt bra till att bli en dag då det känns som att jag gör allt fel, älskar dem...
 
Nu ska jag iallafall tagga om för ikväll blir det en night in town då det är avskedsfest för Nora. Så nu ska det fixas lite käk och sedan börja fixa i ordnign sig. 
Kram
 
När man har en dålig dag så är det iallafall skönt att kunna sätta sig och läsa på en balkong med denna utsikt.