Bali

 
Efter en lång flygresa igår så kom jag äntligen fram, i Köpenhamn på kastrup var det inga problem, har rest därifrån edel nu så man hittar ju där. Men när jag kom till Doha där jag mellanlandade så var det något svårare att hitta... Först och främst så var ju flygplatsen enorm, mitt flyg fanns sedan inte med på tavlan heller så var ganska svårt att veta vart jag skulle, jag frågade sedan någon som jobbade där och fick veta att det var gate 35B. Boardingen skulle vara vid 2:15 lokal tid då men den gick inte igång förens vid 3 så från att vara jätte stressad till att ha massor med tid haha. Jaja, sedan kom jag fram till Bali iallafall, Johan mötte mig på flygplatsen och det var så skönt att få komma fram! Något varmare här en hemma dock... jag flög i klänning och cardigan som både hade långa ärmar, det blev varmt när man kom fram...
Vi var sedan och åt på en hambugerestaurang med svarta bröd (?) de var goda ändå men såg lite läskigt ut haha. Linn och Linnea följde även med dit, så sjukt att vi har hamnat på samma ställe och allt haha. 
 
Idag har vi bara tagit det lugnt vid poolen hela dagen, nu är jag uppe på rummet igen, är fortfarande väldigt trött från flygresan men så blir det ju lätt. Ikväll ska vi iväg till skygarden tror jag stället hette så får vi väl se vad som händer mer farmöver. Jag är riktigt sugen på att åka till ett vattenfall, det ska finnas massor fina här har jag hört så ska nog ta och googla det. Kram