Vad händer med min kropp?

Jag har nu efter ett tag med illamående, ständig huvudvärk och trötthet kanske äntligen fått reda på vad det är. De tror alltså att jag har fått en magkatarr... Detta är något som påverkas av stress. Jag har mycket saker som händer runt mig men nästan som mest i skolan. 
Det är självklart inte bara pågrund av skolan som jag är stressad men det är absolut en stor del av det. 
Ska det vara rättvist? Ska det vara okej att skolan kan pressa oss såhär mycket undrar jag då? Detta är ju inte första gången jag eller någon annan mår dåligt för att det är för mycket stress från skolan som trycker på en. Tycker det känns sjukt att det ska vara såhär. Förra året så märkte jag en sån stor skillnad såfort jag började jobba under sommaren, plötsligt så mådde man ju bra igen. Längtar tills det kan bli ens nya vardag!