Sydney

Vilket bra intryck jag har fått av Sydney än så länge! Alla männsikor här är så härliga, vänliga och roliga, alla skämtar och skrattar ihop. Tror verkligen jag kommer trvias i denna stad. 
Igår när jag kom så fixade jag ju det mesta som gick, skönt det för idag så ösregnade det imorse när jag vaknade så det blev inte så mycket att göra utomhus. Jag var bara till mataffären och handlade lite med ett annat par innan det var dags att göra sig reda för alla hjätans dag - firande. 
Hostelet Wake up som jag bor på hade ordnat med en båt som gick genom Sydney Hrabour. Så vi fick se operahuset och allt som är fint att se längs med vattnet. Det är så härligt att bo såhär på hostel, jag tycker verkligen om det, man träffar så mycket nya personer hela tiden och det är så härlig atmosfär. 
Imorgon hoppas jag på bra väder och kanske att man skulle kunna åka och sola lite, det skulle vara kul att se andra delar av sydney än bara här. Än så länge måste jag dock säga att jag är väldigt förtjust i staden, jag tror jag kommer trivas bra, trotts att det bara har gått 1,5 dag...
En av tjejerna jag har träffat, Eli är från England och sedan är det på hur rummet ser ut. (och ja mamma jag kan skicka bättre bilder till dig)
 
Här är båten vi åkte på "kryssningen" med runt Sydney, samt Eli och operahuset.