Ledig men produktiv dag

Hallå på er, måndag idag, men känns som en bra dag iallafall! Igår så regnade det ju inte något på hela dagen så det utnyttjade alla turister här hemma och det var många som ville ut och äta, det var kul men mycket folk på jobbet och vi var ganska stressade... Juste i lördags så la vi dessutom i Johan och Eriks båt, bara det att vi var tvugna att ta upp den igår igen haha, blev lite komplicationer och så vidare så de måste fortsätta att jobba på den ett tag...
 
Det var iallafall en otroligt fin solnedgång när vi la i båten som ni ser här!
Nu ska jag iallafall ut med Baloo strax sedan ska vi bege oss upp till förådet för idag ska jag äntligen börja slipa och sedan måla mitt matsalsbord och stolar som jag köpte för ett år sedan. Jag tänkte göra samma sak med en byrå som vi har här hemma också men jag börjar med något enkelt tänkte jag...
Men jag tänkte visa före och efter bilder sen på det också för er. Det är verkligen kul hur man kan ta så mycket olika gamla saker och göra det till något helt nytt. Ska bli kul att ha detta som sommarproject då jag som sagt både ska slipa, måla och sedan vill jag också klä om sitsen på stolarna, det ska bli kul.