Mot nya äventyr

Så nu är resan bokad, jobbet infromerat (både här och och där) väskan börjar packas mentalt i huvudet och de flesta förberdelserna börjar ta form. 
Åh vad skönt det ska bli att få ta på sig shorts, klänningar och kjolar igen, bara kunna leva och ha det riktgit bra, jag ser så mycket fram emot detta ska bli jätteskönt. 
Så, den stora frågan, var är vi på väg? Jo, jag kommer återvända till min favoritstad Sydney och förhoppningsvis kunna flytta in i huset ute i Bondi också. Restaurangen jag var på när jag var där i våras blev jätteglada och ville gärna ha tillbaka mig vilket känns så kul. I Australien har jag visum till mitten på februari så min plan är att stanna där tills dess och sen om det blir mer att resa eller vad som händer efter är fortfarande oklart men sånt löser sig. 
Jag har ju varit ganska inställd på att jag skulle åka iväg igen, sen när, hur eller var har ju varit oklart men nu är det bokat och det känns så konstigt? haha, jätteskönt men konstigt, nu är liksom allt på riktigt, ingen återvändo. 
Under tiden nu innan jag åker (9:e oktober lyfter planet) så kommer jag jobba lite men även försöka hinna träffa alla nära och kära som jag inte kommer kunna träffa på ett tag. Det känns lite sorgligt ändå, dock så vet jag ju att de alltid finns här hemma att komma hem till så det löser sig!
Världens bästa plats, gud vad jag längtar