Om mig

Jag tänkte gör ett inlägg om mig och vad jag kommer vara med om nu i framtiden.
Jag heter då Rebecca är nu 19 år och bor i den lilla kuststaden Västervik som jag även växt upp i. Jag går nu mitt sista år på Natur här på Västerviks Gymnasium. Jag är supernöjd med min klass och det ska bli lite sorgligt att ta studenten men även väldigt roligt.
Jag har 3 äldre bröder som nu bor på lite olika håll i Sverige, i Västervik bor jag ihop med min mamma, låtsaspappa och hund Baloo. Min pappa bor i Malmö med mina tre småsyskon och låtsasmamma.
På fritiden så dansar jag väldigt mycket eller tränar men det vet ni väl redan ;)
Ända sedan jag har varit lite då min mamma för första gången berättade om vad hon gjorde när hon tog studenten så har jag velat bli au pair. Denna dröm kommer nu gå i uppfyllelse för i augusti så flyttar jag nämligen till Schweiz där jag har hittat en underbar familj och hos dem kommer jag stanna i ett år. Innan det kommer jag jobba här hemma i Västervik på två olika restauranger.
Ni kommer på denna blogg kunna hänga med på min resa framöver, hur det kommer vara att bo i Schweiz och lite resor kanske...
Kram