New adventures

Så var det bestämt, på tisdag lyfter flyget mot Filippinerna, det blev kortvarigare i Australien än vad vi tänkt oss, får se om vi återvänder i höst eller något, men för denna gång så är vi klara. 
På tisdag åker vi ju somsagt till Filippinerna, härifrån har vi med oss Cherie som jag har jobbat med och vi ska möta upp Albin som redan är där. Ska bli så kul med nya äventyr och även massa nya bilder att visa upp för er. Det blir ju inte riktigt lika roligt att läsa när vardagen bara består av jobb, så nu blir det reseinlägg igen (snart iallafall). 
Jag jobbar mitt sista pass på Shuk imorgon vilket känns lite vemodigt, det känns så bra där och jag trivs verkligen mer och mer. Jag kommer riktigt bra överens med våra chefer och managers så det är tråkigt att lämna. Men vem vet, jag kanske är tillbaka i höst... 
 
Så snart börjar packandet igen och sedan kommer jag vara på resande fot ett tag framöver. I Filippinerna så börjar vi i Cebu där det ska vara riktigt bra dykning har vi hört. Jag är även sugen på att se alla vattenfall och liknande runt omkring så ska bli kul att få turista lite igen. 
Kommer dock sakna bondi, så härligt här.