Dag 2

 
Jag har precis varit och lämnat barnen därefter tog jag en löptur för att kolla in byn som vi bor i. Det är så härligt här med alla gamla hus som är bevarade och miljön liksom! Jag ska även eventuellt in och möta upp en dansk tjej nu i eftermiddag i Zug, det känns som jag skrev innan ganska ensamt att inte känna några här men det som är skönt är att de flesta är i samma sits som mig och alla vill träffa nya människor.
 
Så jag ska fixa mig lite nu och sedan så ska jag möta upp henne vid 13. 
Jag håller på att filmar lite smått som jag brukar göra när jag reser för att kunna visa er lite hur det är här och resan hit. Så jag tänkte ha nu första veckan iallafall med på filmen och sen så tänkte jag göra några stycken under hela året, kanske en i månaden eller något liknande, så får ni se hur mitt liv är här också!
Men nu ska jag som sagt fixa mig, kram