Min fredag

Så i fredags så var jag ju somsagt själv med barnen hela dagen. Vi gjorde massa olika saker, började med att leka på lekplatsen efter frukost och sedan in för mellanmål. Därefter lekte vi med playdo innan det var dax för lunch, sedan var det att måla lite som stod på schemat innan det var mellanmål igen och sist så lekte vi på lekplatsen och cyklade innan C kom hem och "tog över".
Det slog mig att man som barn äter väldigt ofta och mycket, det behövs ju visserligen men ändå, det är sjukt, eller ja jag är nog bara inte van vid det riktigt... 
Dagen gick, som jag skrev innan, väldigt bra vilket var jättekul! Både jag och föräldrarna blev glatt överraskade över hur bra det faktiskt gick! Imorgon ska jag vara själv med dem igen då det är röd dag här i schweiz men eftersom att C & P jobbar efter danska högtider så ska jag vara med barnen hela dagen imorgon, så vi får se vad vi hittar på. 
 
Jag var ju sedan ute och åt med Katarina vilket var supermysogt. Vi var på en italiensk restaurang där jag valde att äta en pizza, liktigt god faktiskt!