Street parade

Så igår var den efterlängtade street parade inne i Zürich, alla har pratat om hur galet det är och de skojar verkligen inte. Det var människor överallt och väldigt många var utklädda vilket var superkul eftersom att de gick in för det så mycket. Det var liksom allt från baywatch till en kille som klätt ut sig till en stor penis... Det var alltså helt galet med andra ord. Vi gick inte loss lika mycket men glitter på kroppen och i håret samt blommor i håret hade vi iallafall!
Vi var inne i Zürich hela dagen, det var super härligt det hände dock två mindre roliga saker, jag fick en bit av min framtand utslagen och en av mina kompisars plånbok blev stulen!? Men förutom det så var dagen jättehärlig, jag tog sista tåget hem vid halv två och landade skönt hemma i sängen vid halv tre, riktigt bra dag och verkligen något jag skulle vilja uppleva igen! Här kommer lite bilder från dagen,
När jag var påväg till bussen på morgonen så möttes jag av en slående vacker utsickt, helt sjukt att man även kan se glasiären, så vackert!
Vissa hade ju riktigt stiliga outfits som killarna i kaptensdräkter, det var väldigt många som tog kort med dem! Sedan såg tjejerna en som hade en pokemon dräkt så de bestämde att springa och "fånga" honom vilket de gjorde också.
Nanna fick testa på att ha en riddarhjälm på sig som baywatch killarna tyckte att vi skulle ha hehe...