Mitt uppe i att packa...

... Så kollar jag tillbaka på bilder från studenten, shit vad roligt vi hade! Studenten, balen, studentveckan, klassen ja allt var helt underbart och självklart saknar jag det. Dock kan jag inte säga att jag vill tillbaka just för att det hade inte kunnat bli bättre än vad det blev, trotts regn på studentnatten, så var det hur bra som helst.
 
 
 
 
 
 
Aja just nu håller jag på att packar massor, på lördag åker jag från västervik och jag jobbar varje dag denna veckan innan jag åker så det gäller att få klart det nu när jag har tid. Många frågar hur det känns men det är så svårt att svara på. Jag menar, jag är jättenervös, föväntasfull, spänd, precis livrädd men samtidigt spänd och exalterad. Ja det är väldigt blandade känslor men jag är väldigt säker på att det kommer bli jätteroligt att komma iväg, se nya delar av världen och träffa nya människor.