Andra strykningen

Idag hade jag ett kort pass på dagen jobbade endast lunch, det var skönt efter igår, jag kände verkligen att jag inte var på banan igår men sånna dagar har vi alla ibland... Men det var då skönt att bara ha ett 11-15 pass med lite lunch, det var dock en förvånantvärt lung lunch idag, kan ha berot på vädret. 
Men efter jobbet åkte jag iallafall hem och gick med baloo, tog sedan med honom upp till förådet och målade ett lager med färg på mina möbler, åh så bra det kommer bli! Jag ska ju måla ett till lager när detta har torkat sedan ska jag klä sitsarna hade jag tänkt, vi får se hur jag ska göra det för att det ska bli snyggt men på något sätt så ska jag lyckas det är iallafall säkert. Har en så fin bild av hur de kommer se ut när de är klara. 
Såhär ser de iallafall ut just nu efter andra (första riktiga) strykningen. 
 
Nu ska jag ner till jobbet för att fira mina två kolegor som ska ha barn i Januari, så kul och bara mysa med resterande av gänget!