Fishbowl i solnedgången

Igår låg jag nere på stranden hela dagen och lapade sol, det var så härligt. Igår och i söndags var det riktigt bra väder, strålande sol och blå himmel. I söndags så jobbade jag tyvärr hela dagen men igår var jag ju ledig så då passade jag på. Cherrie kom ner och joinade mig vid två när hon hade slutat också, då bestämde vi också att hon ska följa med mig och Johan och resa, så roligt ska det bli. 
 
Jag gick sedan hem, dushade och väntade sedan in Johan med Ida, innan vi gick ner för att köpa fishbowl för att käka nere vid stranden, så mysigt. När det är sånna dagar vill jag verkligen aldrig åka härifrån, kroppen blir helt fylld av lycka. 
 
Idag var jag och jobbade på bageritet mellan 8 och halv två men det är tyvärr molnigt och blåsigt så efter jobbet har jag bara varit hemma, kollat lite på flygresor, kollat serier och ja bara tagit det lugnt. Nu är det matlagning som ska fixas...